Profit every 10 minutes!
آی پی رنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1378
نویسنده : گرجی
دانلود Active Boot Disk Suite v8.0.0 - نرم افزار ایجاد دیسک بوتیبل

Active@ Boot Disk به شما کمک می کند تا یک دیسک CD ،DVD و یا USB قابل بوت ایجاد کنید تا هنگامی که سیستم عامل شما برای شروع به کار نمودن دچار مشکل شده و یا مشکلاتی در زمینه پیکربندی کامپیوتر به وجود آمد، مجبور به نصب مجدد ویندوز نباشید. Active@ Boot Disk Suite بر مبنای محیط نسخه سبک ویندوز ویستا (‌WinPE 2.1 ) و شامل ابزارهایی برای disk image، data recovery، مدیریت پارتیشن، تنظیم مجدد رمز عبور، data erasure، دسترسی به شبکه و ابزارهای سیستمی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active Boot Disk Suite:
- امکان بازیابی فایل ها از پارتیشن های حذف شده، آسیب دیده یا فرمت شده
- پشتیبانی از دیسک های  IDE, ATA, SCSI و floppy
- پشتیبانی از NTFS, NTFS5, NTFS+EFS, FAT12, FAT16, FAT32 file systems
- پشتیبانی از نام فایل های طولانی و زبان محلی (غیر انگلیسی) برای نام فایل ها
- بازیابی فایل های فشرده شده، رمزگذاری شده (EFS) و فایل های fragmented بر روی NTFS
- و ...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: backup , bootable emergency cd , bootcd , data recovery , livecd , password recovery , نرم افزار , پسورد ریکاوری , بوتیبل, دیتا ریکاوری ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1284
نویسنده : گرجی
دانلود Genie Timeline Pro 2013 v4.0.5.500 - نرم افزار بکاپ گیری خودکار از فایل ها و پوشه ها

نرم افزار Genie Timeline برای بکاپ گرفتن خودکار از فایل ها و پوشه های شما به صورت real-time، طراحی شده است. به سادگی می توانید این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کرده و تنها در سه مرحله ساده و مستقیم از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته، استفاده کنید. Genie Timeline نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند را تأمین کند. این نرم افزار به صورت پیوسته براساس انواع فایل ها، از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه خواهد شد. Timeline این نرم افزار به صورت هوشمند از فایل هایی مانند اسناد متنی، نسخه پشتیبان تهیه می کند. همچنین Timeline این نرم افزار، نسخه های قدیمی از اسناد شما را ذخیره می کند تا شما بتوانید به سادگی آن ها را بازگردانید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: automatic data backup , backup , exact point restore , real-time backup , recover , restore , نرم افزار , پشتیبان , بکاپ , بکاپ گیری , بازیابی , بازگردانی , تهیه نسخه پشتیبان ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1310
نویسنده : گرجی
دانلود UFS Explorer Professional Recovery v5.11.1 x86/x64 - نرم افزار بازیابی اطلاعات آسیب دیده RAID

بازیابی اطلاعات RAID یکی از دشوارترین روشهای بازیابی اطلاعات می باشد.
UFS Explorer Professional Recovery نرم افزار سریع و جامعی جهت بازیابی اطلاعات بسیاری از سیستم فایل ها است که همچنین توانایی بازگردانی اطلاعات آرایه های RAID از بین رفته را نیز دارد. بازیابی اطلاعات از روی هاردی که به عنوان یک قطعه آسیب دیده (Failed) در یک پیکربندی RAID قرار گرفته مخصوصاً هنگامی که آرایه RAID بهم ریخته باشد، بسیار دشوار است. اگر RAID درست باز شناخته نشود شما می توانید با ایجاد یک RAID مجازی، فایل را بازیابی کنید. UFS Explorer یک برنامه بازیابی حرفه ای است که با ایجاد یک RAID مجازی بر روی فایل، اطلاعات آن را بازسازی و بازیابی می کند. نرم افزار UFS Explorer Professional Recovery قادر است اطلاعات را در انواع مختلف RAID از جمله JBOD, RAID 0,RAID 1, RAID 0+1, RAID 10, RAID 4, RAID 5, RAID 6 و RAID 7 بازیابی کند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1510
نویسنده : گرجی
دانلود Active UNDELETE Pro v9.0 - نرم افزار باز گردانی اطلاعات پاک شده سیستم

حتماً برای شما هم پیش آمده كه یكی از مهمترین فایل های خود مانند موسیقی، عكس های یادگاری، نرم افزارها و ... در اثر اشتباهی از بین رفته و پاك شده اند. ویندوز با ارسال آن به Recycle Bin یا همان سطل آشغال، امکان بازگردانی و ذخیره مجدد فایل یا پوشه پاک شده را همچنان حفظ می‌کند. اما زمانی که فایل‌های انتقال یافته به سطل آشغال را حذف می‌کنیم یا زمانی که با استفاده از کلید میانبر Shift+ Delete فایل‌ها را به طور مستقیم و بدون انتقال به سطل آشغال پاک می‌کنیم، ویندوز دیگر قادر به بازیابی و بازگردانی فایل‌های پاک شده نیست. بازیابی اطلاعات پاک شده ازسیستم ها امروزه به کمک نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر می باشد. نرم‌افزارهای متنوع و گوناگونی وجود دارند که کاربران سطوح مختلف، حتی کاربران مبتدی را قادر می‌سازد تا بسیاری از اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. استفاده از این نرم افزارهای بازیابی و ویژگی های موجود در آن ها در چنین مواردی به کاربران یاری می رساند.
UNDELETE نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاك شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و ... می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در  بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فورمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: recover , نرم افزار , پشتیبان , بازیابی ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1443
نویسنده : گرجی
دانلود IsoBuster Pro v3.3.0.0 DC 2014-01-03 - نرم افزار کپی و بازیابی اطلاعات سی دی های خش دار و قفل دار

توسط نرم افزار IsoBuster قادر خواهید بود انواع فایل ها از قبیل پرونده ها، عکس ها، فیلم ها  را از سی دی ها و دی وی دی های خش خورده بازیابی کنید. این برنامه از تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی همچنین از تمامی فایل سیستم ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر به نمایش تمامی ترک های رایت شده می باشد و ترک هایی که به هر دلیل مخفی شده است و توسط ویندوز قابل دسترسی نمی باشد را می توانید به راحتی ببینید و محتویات آن را استخراج کنید.
کار اصلی این برنامه بازیابی اطلاعات هست ولی برای کپی کردن سی دی های قفل دار هم می توانید از آن بهره بگیرید، به عنوان مثال این نرم افزار قدرتمند، قادر به کپی کردن انواع قفل های کاراکتری و حجمی می باشد. همچنین محتوای سی دی هایی که کاملاً مخفی شده ند را می توانید مشاهده و کپی کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: bin extract , extract , extractor , image extract , iso , iso extract , نرم افزار , کپی , کپی سی دی , اکسترکت , استخراج اطلاعات , بازیابی اطلاعات ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1302
نویسنده : گرجی
دانلود MiniTool Power Data Recovery v6.8.0.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

نرم افزار MiniTool Power Data Recovery یكی از قوی ترین برنامه های موجود برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته است. این نرم افزار ساخت شركت MT Solution Ltd می باشد كه از سال 2003 شروع به كار كرده و تا به حال كاربران بسیاری را به طرف خود جذب کرده است و بیشتر كاربران از كار با این نرم افزار رضایت داشته اند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MiniTool Power Data Recovery:
- بازگرداندن اطلاعاتی كه اتفاقی پاك شده اند
- بازگرداندن اطلاعاتی كه فرمت شده اند
- بازگرداندن اطلاعاتی كه با عوض شدن Fat درایو پاك شده اند
- بازگرداندن اطلاعات بعد از fdisk
- بازگرداندن اطلاعاتی كه بر اثر ضربه به هارد از بین رفته اند
- بازگرداندن اطلاعات از انواع هاردها، كارت دوربین های دیجیتال، USB درایوها و دیسكهای فلاپی و ...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: data recovery , file recovery , mt solution ltd , recover , recover file , recovery , undelete , نرم افزار , بازیابی ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1468
نویسنده : گرجی
دانلود Lazesoft Recovery Suite Unlimited v3.5.1 - مجموعه ابزار بازیابی اطلاعات

زمانی که به نرم افزاری برای ریکاوری داده ها، فایل ها و یا سیستم عامل ویندوز نیاز داشته باشید، و یا حتی زمانی که کامپیوتر شما به صورت نرمال روشن نمی شود،نرم افزار Lazesoft Recovery Suite برای شما بسیار مفید و مناسب خواهد بود. شما می توانید با ایجاد یک سی دی و یا یو اس بی بازیابی Lazesoft، بسیاری از مشکلات کامپیوتر خود را به سرعت و به آسانی برطرف کرده و با استفاده از آن کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید.در پنجره ی اصلی این نرم افزار چهار ابزار قدرتمند Data Recovery, Disk Image & Clone, Password Recovery و Windows Recovery گنجانده شده است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1995
نویسنده : گرجی
دانلود Acronis Boot Collection - April 2014 - مجموعه بهترین ابزارهای بوت شرکت اکرونیس

شرکت اکرونیس (Acronis) یک شرکت چند ملیتی است که مرکز اصلی آن در شهر لندن می باشد. این شرکت بزرگترین ارائه دهنده نرم افزارهای ذخیره سازی رایانه ای در دنیاست که به انشار کتاب و ارائه خدمات پشتیبانی و ذخیره سازی انلاین می پردازد. این شرکت در سال به 2011 نزدیک به 275.000.000 یورو درآمد داشته است. همچنین این شرکت مدیریت فروش بسیار منسجم و همچنین همکاری و پشتیبانی بسیار قوی در بیش از یکصد کشور دنیا دارا می باشد. فعالیت اصلی آن ها در زمینه طراحی توسعه ساخت و پشتیبانی و ارائه خدمات نرم افزاری در زمینه پشتیبان گیری اطلاعات و ذخیره سازی می باشد. شرکت اکرونیس که در ابتدا کار خود را توسط نرم افزار پارتیشن بندی هارد و دیسک بوت آغاز کرده بود در اوایل سال های 2006 با ارائه نرم افزارهای ذخیره سازی برای شرکت VMWARE به یکی از بزرگترین شرکت های ارائه نرم افزار در این زمینه تبدیل شده است. شرکت اکرونیس هم اکنون با شرکت های بزرگی همچون Citrix,Microsoft,Novell,Parallels, redhat, و Vmware همکاری می نماید و به عنوان شرکای تجاری شناخته شده هستند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: backup , backup drive computer recovery , farstone technology , hdd copy , recover , recovery , نرم افزار , پشتیبان , بازیابی ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1281
نویسنده : گرجی
دانلود FarStone RestoreIT 2014b Build 20140416 - نرم افزار بازیابی سیستم و فایل ها

RestoreIT نوآوری جدید و قدرتمندی است که به منظور بازیابی کامل PC در 60 ثانیه، طراحی شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا هنگام لزوم خیلی سریع به بازیابی فایل ها و تنظیمات سیستمی خود بپردازید. با نصب RestoreIT قادر خواهید بود تا سیستم خود را هنگام وقوع عواملی مانند حمله هکرها، ویروسی شدن سیستم، system crash و ... به نقطه ای که دقت، سرعت و صحت لازم را دارا بوده، باز گردانید. حتی در هنگام نمایش "Blue Screen of Death" می توانید بازهم سیستم خود را نجات دهید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: automatic , automatic backup , backup , backup data , data , farstone technology , recover data , نرم افزار , پشتیبان , بازیابی ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1292
نویسنده : گرجی
دانلود Microsoft Desktop Optimization Pack 2014 - مجموعه ابزار مدیریت و بهینه سازی مایکروسافت

Microsoft Desktop Optimization Pack مجموعه نرم افزارهایی از سوی شرکت مایکروسافت است که برای مدیریت و مانیتورینگ سیستم‌های سازمانی، ریکاوری اورژانسی، شبیه سازی دسکتاپ و نرم افزار استفاده می‌شود.

این بسته شامل 3 قسمت اصلی می‌شود:
1. Diagnostics & Recovery: این قسمت برای تشخیص عیوب و ریکاوری سیستم‌ها استفاده می‌شود که هسته اصلی آن را نرم افزار Microsoft Diagnostics and Recovery Toolset یا DaRT تشکیل می‌دهد.

2. Network administration: این قسمت برای مدیریت شبکه کاربرد دارد و شامل دو ابزار قدرتمند Microsoft Advanced Group Policy Management و Microsoft BitLocker Administration and Monitoring می‌شود.

3. Virtualization: این قسمت برای شبیه‌ سازی‌های سیستمی و نرم افزاری بسیار کاربرد دارد که در کل شامل 3 نرم افزار اصلی Microsoft Application Virtualization و Microsoft Enterprise Desktop Virtualization و User Experience Virtualization می‌شود



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت , ویندوز , بهینه سازی , سیستم , شبیه سازی , شبکه ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1101
نویسنده : گرجی
دانلود Ultimate Boot CD v5.3.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات و تشخیص ایرادها و مشکلات رایج سیستم

نرم افزار Ultimate Boot CD، نرم افزاری جهت ایجاد CD بوت نهایی می باشد که با سرعتی بالا از Floppy-Base بارگذاری می کند. این نرم افزار گزینه خطایاب را از درایو CDROM با سرعتی بالاتر از یک درایو فلاپی اجرا می کند. Ultimate Boot CD یک سی دی ریکاوری با قابلیت بوت می باشد که نرم افزارهایی را در زمینه رفع عیوب، بازیابی اطلاعات، عیب یابی هر مشکل کامپوتر و ... را دارا می باشد.
یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار این است که شما را قادر می سازد تا سی دی های بوت را طوری بسازید تا موقع بالا آمدن نیازی به هارد دیسک نداشته باشید. با اجرا شدن یک ویندوز ساده XP شما قادر به اجرای نرم افزارهای گوناگون جهت رفع مشکل احتمالی، خواهید بود.



:: برچسب‌ها: boot , boot cd , diagnostic tools , recover , recovery , recovery cd , نرم افزار , پشتیبان گیری , بوت , ریکاوری, سی دی ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1297
نویسنده : گرجی
دانلود Ultimate Boot CD v5.3.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات و تشخیص ایرادها و مشکلات رایج سیستم

نرم افزار Ultimate Boot CD، نرم افزاری جهت ایجاد CD بوت نهایی می باشد که با سرعتی بالا از Floppy-Base بارگذاری می کند. این نرم افزار گزینه خطایاب را از درایو CDROM با سرعتی بالاتر از یک درایو فلاپی اجرا می کند. Ultimate Boot CD یک سی دی ریکاوری با قابلیت بوت می باشد که نرم افزارهایی را در زمینه رفع عیوب، بازیابی اطلاعات، عیب یابی هر مشکل کامپوتر و ... را دارا می باشد.
یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار این است که شما را قادر می سازد تا سی دی های بوت را طوری بسازید تا موقع بالا آمدن نیازی به هارد دیسک نداشته باشید. با اجرا شدن یک ویندوز ساده XP شما قادر به اجرای نرم افزارهای گوناگون جهت رفع مشکل احتمالی، خواهید بود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: boot , boot cd , diagnostic tools , recover , recovery , recovery cd , نرم افزار , پشتیبان گیری , بوت , ریکاوری, سی دی ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 927
نویسنده : گرجی
دانلود O&O DiskRecovery v9.0 Build 252 Tech Edition x86/x64 - نرم افزار بازیابی آسان فایل ها

یکی از مشکلاتی که برای اکثریت اتفاق می افتد پاک شدن فایل های مهم است. احتمالاً برای شما اتفاق افتاده است که فایلی را به اشتباه پاک کرده باشید و یا در اثر بروز مشکلات نرم افزاری قسمتی از اطلاعات مهم شما پاک شده باشد.
O&O DiskRecovery نرم افزاری موثر برای یافتن و بازیابی فایل های پاك شده شما می باشد. این نرم افزار بصورت سكتور به سكتور هارد دیسک، مموری كارت، دوربین های دیجیتال و سایر رسانه های ذخیره سازی اطلاعات را بررسی كرده و در صورت پیدا كردن فایل های حذف شده آنها را به سادگی بازیابی می كند. به کمک این برنامه می توانید فایل های پاک شده از داخل Recycle Bin را حتی بعد از پاک شدن قطعی نیز بازیابی کنید. همچنین قبل از بازگرداندن هر گونه فایلی می توانید لیست فایل های قابل بازیابی را مشاهد کنید و به انتخاب خود هر یک را بازیابی کنید. این برنامه همچنین توانایی بازیابی اطلاعات دیسک های فرمت شده را نیز قادر می باشد و نیز امكان بازیابی بیش از 300 فرمت را برایتان مهیا می كند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , باز یابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: 32 بیتی , 64 بیتی , data recovery , recovery , restore , restore data , unerase , unerase file , نرم افزار , x64 , x86 , بازیابی , بازیابی فایل , بازگردانی , ریکاوری , ریکاوری فایل ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1096
نویسنده : گرجی
دانلود Digital Media Doctor 2014 Professional v3.1.1.2 - نرم افزار مدیریت فایل های مدیای روی کارت حافظه دوربین دیجیتال

Digital Media Doctor نرم افزاری قدرتمند برای عکسان حرفه ای و آماتور است. اگر شما از عملکرد فایل های مدیای روی دوربین خود مطمئن نیستید، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند. Digital Media Doctor با تمامی فرمت های فایل های روی دوربین های دیجیتال سازگار است. این نرم افزار بسیاری از مشکلات رایج این فایل ها را تشخیص داده و آن ها را برطرف می کند. همچنین دارای یک رابط کاربری ساده می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و تنها با چند کلیک موس مدیاهای شما را تشخیص می دهد. این نرم افزار با اکثر USB, FireWire و یا دیگر ریدرهای مدیاهای دیجیتال کار می کند و می تواند مدیاهای دیجیتال برداشته شده از Palm Pilots, Windows CE devices, دوربین های دیجیتال، دوربین های فیلم برداری، ام پی تیری پلیرها، ضبط کننده های دیجیتال و دستگاه های دیگر را تست کند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: : digital media , lc technology media , تعمیر رسانه های دیجیتال , رسانه , رسانه دیجیتال , رفع مشکلات رسانه های دیجیتال , مدیا , مدیای دیجیتال ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1291
نویسنده : گرجی
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 2125
نویسنده : گرجی

faktorنرم افزار فاکتور نسخه 3.2.0.280 یک راه حل برای انجام امور مختلف مالی و اداری و شخصی می باشد . از آن می توان در انواع کارهای مختلف استفاده کرد . این نرم افزار بر طبق طرحانه ( برگ ) که به آن داده می شود محاسبات ، دریافت داده ها و موارد خروجی را انجام می دهد .
از این نرم افزار می توانید در کارهای مختلف استفاده نمایید .
موارد کاربرد این نرم افزار می تواند شامل : صدور و چاپ فاکتور ، دفتر معین و انواع اوراق مالی ، چاپ چک و اوراق مشابه ، چاپ نامه های اداری ، چاپ انواع گواهی ، دعوتنامه ، کارت و ... بصورت تکی و گروهی باشد .

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ایرانی , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1330
نویسنده : گرجی
parnianپرنیان آفیس 7 برای مجموعه‌ آفیس 2013 نسخه‌ جدید فارسی‌ ساز پرنیان با هدف ارائه‌ تقویم شمسی برای مجموعه‌ی آفیس 2013 منتشر شد.
پرنیان با هدف کمک به کاربر فارسی زبان در استفاده از محصولات مایکروسافت آفیس ارائه می شود و امکانات این مجموعه را در پشتیبانی از زبان فارسی تکمیل می کند.

آنچه نسخه‌ی جدید پرنیان را از نسخه‌های قبلی متمایز می‌کند روش پیاده‌سازی پرنیان برای مجموعه‌ی آفیس است. در این روش جدید پرنیان به صورت یک افزونه (Add in) به مجموعه‌ی آفیس اضافه می‌شود. این روش به شکل موثری تجربه استفاده از پرنیان را بهبود می‌بخشد. کاربر می‌تواند به شکل ساده‌تر و طبیعی‌تری امکانات پرنیان را از طریق نوار ابزار پرنیان کنترل کند:



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ایرانی , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 1677
نویسنده : گرجی

NetYarنت یار ( همیار اینترنت ) نسخه 2.0 امروزه گشت و گذار در اینترنت بخشی جدا نشدنی از زندگی ما را فرا گرفته و رفتن به سایت های مختلف مانند سایت‌های دانلود، علمی، بازی، سرگرمی، خبری و... جزیی از کارهای روزمره مان را تشکیل میدهد.
اما گاهاً مشکلات و کمبودهایی هم در این موارد بر سر راه قرار میگیرند که امروزه به یکی از نگرانی‌های مهم کابران اینترنت تبدیل شده است.
هم اکنون آزمایشگاه نرم افزاری پیشرو برای رفع این مشکل اقدام به طراحی نرم افزار بسیار کاربردی نت یار (همیار اینترنت) کرده است.
مطمئناً برای شما هم پیش آمده که در سایت‌های زیادی ثبت نام کرده باشید و به علت نصب دوباره ویندوز، ویروسی شدن یا به هر دلیل آدرس و مشخصات بسیاری از سایت‌های مورد علاقه تان را فراموش کرده یا از دست داده باشید.
با استفاده از نت یار میتوانید آدرس و مشخصات تمام سایت‌های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و حتی بعد از نصب مجدد ویندوز و یا  ویروسی شدن کامپیوترتان هیچ نگرانی برای از دست دادن مشخصات سایت‌ها و اکانت‌های خود نداشته باشید.
نت یار که توسط علی نصیری طراحی شده نرم افزاری بسیار کاربردی و با امکانات فوق العاده هست که مدیریت سایت های مورد علاقه و نیاز شما را آسان کرده و به راحتی میتوانید تمام مشخصات سایت مورد نظر خود را در نت یار ثبت و مدیریت کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ایرانی , ,
تاریخ : پنج شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1416
نویسنده : گرجی

دانلود فیلم بزرگمرد کوچک

دانلود رایگان فیلم بزرگمرد کوچک با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید بزرگمرد کوچک با کیفیت عالی

ng0fji9uwgmhz38ls6m1



:: موضوعات مرتبط: دانلود فیلم , ایرانی , اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: بزرگ مرد کوچک , بزرگمرد کوچک , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی بزرگمرد کوچک , دانلود فیلم بزرگ مرد کوچک, دانلود فیلم بزرگ مرد کوچک با حجم کم , دانلود فیلم بزرگ مرد کوچک با لینک مستقیم , دانلود فیلم بزرگ مرد کوچک با کیفیت عالی , دانلود فیلم بزرگمرد کوچک دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم جدید بزرگمرد کوچک , دانلود فیلم سینمایی , دانلود فیلم سینمایی بزرگمرد کوچک , سایت دانلود سریال ایرانی , سایت دانلود فیلم , سایت دانلود فیلم ایرانی , سایت دانلود کده , صادق صادق دقیقی , فیلم ایرانی بزرگمرد کوچک , فیلم بزرگ مرد کوچک , فیلم بزرگمرد کوچک , فیلم جدید بزرگمرد کوچک , فیلم سینمایی بزرگمرد کوچک ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1164
نویسنده : گرجی

بازی DEER HUNTER 2014  از شمال غربی اقیانوس آرام تا شمال امریکا تا ساوانا در آفریقا مرکزی برای سفر آماده شده اید و باید به شکار حیوانات وحشی بروید. بازی که مکانیک تیراندازی آن شبیه سازی شده است و گرافیک بالایی دارد. هم اکنون آماده دانلود است.

اسلحه خود را انتخاب کنید و نشانه گیری نمایید و آماده باشید تا شکار در تیر راس قرار گیرد! با بیش از 100 گونه از انواع حیوانات وحشی در قلب جنگل ها و محیط زیست های گوناگون که زیبایی خاصی را به بازی داده است.

تفنگ شکاری جدید بخرید و اسلحه های خود را ارتقا دهید تا قدرت بیشتری پیدا کنند و بسیاری از امکانات دیگر در بازی اندروید DEER HUNTER 2014  که هم اکنون می توانید از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

نسخه بی نیاز از دیتا و ویدئو آنلاین از محیط بازی باز هم مانند همیشه برای اولین بار بصورت تست شده
نسخه جدید و بدون دیتا جایگزین گردید.
بازی اندروید شکارچی DEER HUNTER 2014 2.2.0


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1179
نویسنده : گرجی

Road to Brazil 2014 در استانه ی بازی های جام جهانی برزیل شرکت های مختلفی اقدام به ساخت بازی ها واپلیکیشن های خاصی با این موضوع میکند, ما در این مطلب برای شما بازی بی نظیری در سبک رانر از سوی شرکت Skyboard Apps قرار داده ایم تا در نهایت سرگرمی و نشاط پا به خیابان های شلوغ برزیل در گیر و دار جام جهانی آشنا شوید و با قهرمان های محبوب خود در این خیابان های شلوغ همراه شوید و خود را سرگرم کنید, بازی در قالب نسخه ی مود شده قرار گرفته است تا دسترسی شما به امکانات بازی راحت باشد و لذت بی نظیری تجربه کنید.

در سبکی جالب از بازی های رانر به خیابان های برزیل بروید و شاهد مسابقات جام جهانی 2014 برزیل باشید
Road to Brazil 2014 1.0.4 - دانلود بازی جاده های برزیل اندروید


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1239
نویسنده : گرجی

Babylonian Twins Platformer Premium جدید ترین نسخه ی بازی دو قلو های بابلی در آپدیت هایی بزرگ توسط شرکت AppBarbecue Inc برای دیوایس های اندرویدی عرضه و با قیمتی معادل 3.99 دلار جهت فروش در استور های اندرویدی قرار گرفته است.

بازی فوق برنده برترین بازی مرحله ای را از سوی کاربران گوگل پلی گرفته است, و داستانی زیبا درباره ی دو قلو های بابلی است که در 576 سال قبل از میلاد مسیح زندگی کرده میباشد, آنها برای امرار معاش خود دست به کاری جالبی میزند و تمام هنر خود را برای دزدی از فروشندگان بازار خرج میکند. البته در جریان مرحله های بازی شما ماموریت های خاصی نظیره پیدا کردن جواهرات و اشیاء گمشده را نیز بر عهده دارید که باید آنها را در مکان هایی اسرار آمیز جستجو کنید.

جدیدترین نسخه ی ارائه شده از بازی سرزمین دوقلو های بابلی که با قیمتی معادل 3.99 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد
Babylonian Twins Platformer Premium 1.7.8 - دانلود بازی سرزمین دوقلو های بابلی اندروید


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1681
نویسنده : گرجی

Solarmax 2 سرانجام شرکت Nico Tuason قسمت دوم بازی محبوب خود خورشید بی نهایت را برای دیوایس های اندرویدی منتشر و با قیمتی معادل 2.75 دلار روانه استور های اندرویدی کرد, شما هم اکنون میتوانید این بازی را در نسخه ی اورجینال و رایگان برای دیوایس های خود از سایت یک موبایل دانلود و از بازی کردن آن لذت ببرید.

داستان بازی روایت جنگی بزرگ است و حکایت از این دارد که زمین زندگی شما مورد هجوم بیگانگان است و شما ماموریت های خشن را برای جلوگیری از نابودی زمین دارید که کار خیلی دشواری به نطر میاد پس اگر فکر میکنید از پس این ماموریت های بر می آید همین الان دست به کار شوید و ناجی دنیای خود شوید.

دانلود قسمت دوم بازی خورشید بی نهایت که با قیمتی معادل 2.75 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد
Solarmax 2 1.0.1 - دانلود بازی خورشید بی نهایت اندروید


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1193
نویسنده : گرجی

دانلود اندروید Air Tycoon 3 Full/Unlocked - بازی شبیه ساز

دانلود بازی کنترل هواپیما های غول آسا Air Tycoon 3 , با یک شبیه ساز عالی و برج کنترل آشنا شوید و حدودا کنترل یک هیواپیما را به دست بگیرید و حدودا نظام پروازی خود را داشته یاشید. این حدودا ها قابلیت های نخسه های سیمولاتور در دنیای فناوری است.

کنترل هواپیما های غول آسا در اندروید

نسخه آنلاک شده یازی Air Tycoon 3 که در سه قسمت زیبا و مهیج برای دیوایس های اندرویدی عرضه شده است به شما امکان این را میدهد تا برج کنترل و هوواپیما های شخصی و غول آسای خود را داشته باشید و در چرخه بزرگ این صنعت وارد شوید و با نظام کاری آنها آشنا شوید. فرودگاه و هواپیما های شخصی خود را داشته باشید و لذت پرواز در ملک شفارسی خود را تجربه کنید.

با دنیای هواپیما های غول آسا آشنا شوید و با یک نظام بزرگ همراه شوید آن را به روش خود هدایت کنید!
دانلود AirTycoon 3 1.2.0 - بازی کنترل هواپیما های غول آسا اندروید


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی هواپیمای اندروید , دانلود بازی هواپیمای غول آسا اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1226
نویسنده : گرجی

Romans In My Carpet دانلود بازی استراتژیک و کاملا متفاوت سرزمین رومی ها که به تازگی توسط شرکت Witching Hour Studios برای اندروید عرضه شده است.

در میدانی به وسعت یک فرش با سربازان رومی رو به رو شوید, و در نبردی بی نظیر شرکت کنید که هرگز نباید آن را دسته کم گرفت, اگر فکر می کنید یک نابغه در استفاده از تاکتیک های استراتژی هستید، پس در بازی با ویژگی های منحصر به فرد نظیر وجود شخصیت های جالب، قابلیت یکپارچه سازی با سایر دیوایس ها، داستانی جذب کننده، گرافیکی 12 پیکسلی شرکت کنید و از آن لذت ببرید. شما میتوانید با دوستان خود در هر جای جهان با استفاده از اینترنت به بازی بپردازید و سرگرم شوید.

دانلود بازی استراتژي سرزمین رومی ها که با قیمتی معادل 2.99 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد
Romans In My Carpet 1.03 - دانلود بازی سرزمین رومی ها اندروید


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی استراتژیک اندروید , دانلود بازی استراتژیک سرزمین رومی ها , دانلود بازی سرزمین رومی ها اندروید , سرزمین رومی ها اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1102
نویسنده : گرجی

ساخت برج و دژ های دفاعی برای مقابله در برابر دشمنان هدف اصلی شما است! بهترین تاکتیک ها را برای مقابله با دشمن های خونین و قسم خورده خود بکار گیرید تا بتوانید پیروز میدان شوید و از سرزمین های خود در برابر تجاوز دشمنان دفاع کنید.

شما باید در برابر بادکنک های رنگی سیستم دفاعی خود را ایجاد کنید, بادکنک ها از مسیر های مختلف و مارپیچی عبور می کنند, سرعت آنها زیاد است و شما باید با انتخاب وسایل نظامی که در آن برهه زمانی ضروری و بهترین انتخاب است مانع از رسیدن آنها شوید.

وجود چندین شخصیت فوق العاده به همراه مرکز سلاح های قدرتمند و سیستم جمع آوری پول و سکه برای ارتقا و آزاد سازی جهت تکمیل ارتش خود از ویژگی های اصلی این بازی بوده که در مارکت اندروید با قیمت 2.99 دلار و تا 1,000,000 مرتبه خریداری شده است. حال جدیدترین نسخه کامل و آنلاک شده را از دانلود کده دانلود نمایید.(امتیاز کسب شده در مارکت اندروید 4.6 از 5)

یکی از برترین بازی های اندروید در سبک استراتژی در قالب جدیدترین نسخه
بازی دفاعی اندروید Bloons TD 5 2.9 - بهترین های اندروید


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی دفاعی اندروید , دانلود بازی bloons td اندروید , bloons td اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1097
نویسنده : گرجی

دانلود بازی DRAGON QUEST VIII v1.0.1 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی DRAGON QUEST VIII ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این بازی با موتورهای قدرتمند گرافیکی طراحی شده است و با دارا بودن محیط هایی کاملا واقعی و طبیعی به همراه شخصیت های جسیکا و غیره یک بازی کم نظیر را برای شما به ارمغان می آورد. در بازی DRAGON QUEST VIII شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و اژدها را از بین ببرید . اما دقت داشته باشید که این کار آن قدر ها هم که فکر می کنید آسان نمی باشد . تیم مورد نظر خود را تشکیل داده و دشمنان را از بین ببرید. بر کشتی خود سوار شده و یا کاوش در مناطق مختلف دشمنان را شناسایی کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلد کده دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1256
نویسنده : گرجی

دانلود بازی Unearthed:Trail of Ibn Battuta v1.3 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Unearthed:Trail of Ibn Battuta ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این بازی یک بازی شخص سوم بوده که بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و مراحل را به اتمام برسانید . این بازی با دو زبان عربی و انگلیسی عرضه شده است . در این بازی شما در نقش جواد و خواهرش هستید که باید با کاوش در سرزمین های عجیب و غریب مکان های جدیدی را کشف نمایید . در طول مسیر به صورت ناگهانی یک تماس دریافت خواهید کرد . اکنون وظیفه شما این است که به دنبال کاشف بزرگ یعنی ابن بطوطه بگردید . در مکان هایی نظیر دمشق و مراکش به کاوش پرداخته و این قاتل را دستگیر کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلود کده دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Unearthed Trail of Ibn Battuta, Unearthed Trail of Ibn Battuta apk , Unearthed Trail of Ibn Battuta اندروید , اندروید Unearthed Trail of Ibn Battuta , بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta , بازی اندروید, بازی اندروید Unearthed Trail of Ibn Battuta , دانلود بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta , دانلود بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta اندروید , دانلود بازی اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1296
نویسنده : گرجی

دانلود بازی XCOM®: Enemy Unknown v1.0.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی XCOM®: Enemy Unknown ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی دشمنی ناشناخته زمین و آینده آن را تهدید می کند. در این بازی شما در نقش فرمانده باید گروهی از نفرات برتر را انتخاب کرده و به مبارزه با دشمنان بروید. فناوری های بیگانه را پژوهش کرده و سعی کنید تا وارد پایگاه های عملیاتی دشمن شوید. در این بازی باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا ماموریت های خود را با موفقیت به پایان برسانید. شما آخرین امید بشر هستید و تصمیم شما تعیین کننده سرنوشت زمین است! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلود کده دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 1193
نویسنده : گرجی

دانلود بازی Global Defense: Zombie War v1.3.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Global Defense: Zombie War ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این بازی در سبک استراتژیک است. بدون شک بازی جنگ جهانی z طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی پایان جهان است و آخرین جنگی است که میان زامبی ها و انسان ها رخ می دهد. زامبی ها مردم را کشته اند و بسیاری از آن ها را مجبور به فرار از شهر خود کردند. ماموریت شما در این بازی این است که از از مردم محافظت کنید و تمامی زامبی ها را از بین ببرید. چندین مقر دفاعی در کنار جاده ها بسازید تا بتوانید در برابر زامبی ها مقاومت کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلود کده دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Global Defense Zombie War , Global Defense Zombie War apk , Global Defense Zombie War اندروید , اندروید Global Defense Zombie War , بازی Global Defense Zombie War , بازی اندروید , بازی اندروید Global Defense Zombie War , دانلود بازی Global Defense Zombie War , دانلود بازی Global Defense Zombie War اندروید , دانلود بازی اندروید ,
آی پی رنک
بروز ترین مرجع دانلود

به نظر شماچه مطالبی توی وبلاگم بذارم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم و آدرس mjghamechi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 565
بازدید دیروز : 403
بازدید هفته : 1634
بازدید ماه : 1578
بازدید کل : 839533
تعداد مطالب : 1796
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 2


اشتراک و ارسال مطلب به:
یاهو مسنجر بالاترین فیس بوک دنباله فریندفید ایمیل خوشمزه کلوب تویتر گوگل باز

سئو سایت و وبلاگ

افزایش بازدید واقعی میترا رنک :: اولین و تنها سامانه رسمی افزایش بازدید و رنک وب سایت های پارسی زبان
یاس تم
مرا در یاهو دنبال کنید
محبوب کن - فیس نما

RSS

Powered By
loxblog.Com